Prettycheong's Blog


New account?

Some dunno-how-to-get-a-life jerk keep hacking into my account.. Freaking pissed off!

Here’s my new FB account :

http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100001771042782

 

 

For the person who hacked into my account:

You’re So SiCK! You got a freaking SICK  brain!

Get a life, bitch!

 

Advertisements

LOSERS!

Where do I start..

Do you know tht app in Facebook so called The LOVE CALCULATOR or something?

OMG! Someone used teated that thing using my name

AND SHE EVEN POSTED THE RESULTS ON HER FREAKING WALL!

WTH?!

Don’t she know tht Facebook is ..

PUBLIC!!

 


K-pop people! :)

EVERYONE! I’m selling calendars (2011) of  Korean singers/stars celebrity?

Wadever you call them..  You know wad I mean! 🙂

Name out who you want by next Saturday!

TAKE IT OR LEAVE IT! 🙂

Ty.

 

Rachel.


Okayy, wad should i say?

Hmmm… Hate is a strong word but i really dislike her.

At first we were super good friends.

Somehow, we started to dislike her a month ago?

Coz..

She suddenly changed into a different person.

From a good quiet girl, she turned into a super HIAO one.

Hiding at the back of the class with another guy,

covering their faces with a book.

GROSS!

Honestly, I reconsidered to forgive her b4.

But.. She just keep on doing things that will make ppl dislike her.

Over and over again.

She just won’t change.

To the person I’m talking about:

If you’re reading this,

why did you change so much?

I’m sure we’re all innocent.

And..

Stop betraying us, talking bad about us behind our backs.

You’ve been complaining about us and our attitude on your Facebook status.

Why don’t you just STOP following us!

Why don’t you just STOP pretending!

You should just stop acting like we’re the one who bullied you!

Stop acting like you’re hurt.

Coz YOUR ACTING SUCKS!

Anyway, there’s always such thing called the

GOOGLE  TRANSLATION.

Even if  you’re to talk bad about us in chinese , we can still translate it, DUMMY!

-JiunnChin-


Korean Drag Queens.

Okayy.

I know it’s a sin to cross dress but just wanna blog about it.

Kayy. This is korean de. I don’t wanna post Thailand one.

Coz...

GROSS!

1. Super Junior- Hee Chul

To this…

2. T-Max – Yun Hwa

to this…

3. FT Island –  SeungHyun

to this…

4. Shinee – Tae Min

to this…

5.  Battle – Shin Ki Hyun

to this…

Well.. Who do you think is the prettiest? *winks*

Bonus.

-JiunnChin-


SNSD! ♥

Okay… When I say SNSD it doesn’t mean that I like everyone…

Of course I will dislike some of them…

Let me introduce them to you! 😉


SNSD .

1st photo shoot! :)

When they first debut.

(Into The World)

(Kissing You)

I kinda know how to dance to this song too! Hehe.. =)

*I forgot wat’s the song name d!* paiseh.. xD

♫Gee Gee Gee Gee Baby Baby Baby♫

*The Gee fever was SUPERB!! *

(Genie)

♫Oh!Oh!Oh!Oh! Na nuen Saranghae♫

*I kept singing this song during exams when I was bored! Hahaha… =)*

(Run Devil Run)

*Very Gothic!! Love it!*


There’s 9 members in this group.

1.TaeYeon

Sexy, huh? She’s the leader!

2.SooYoung

She’s my FAVOURITE!

3. Sunny



If  you like CUTE gals, then she’s your type! ; )

4. Yoona


She SUPER pretty! If you think she’s ugly, you’re a sore LOSER!!

5.Yuri


The Cool one.

6.Tiffany


She’s annoying and DFA! I dislike her!

7. HyoYeon

She’s the Dancing Queen! Love her! ♥

8.SeoHyun

She looks kinda scary though… Her expression is too neutral! xD

9.Jessica

Yupp! She pretty but… RUDE TO THE MAX!! Tsk tsk tsk…

If  you wonder why I am using pink it’s because PINK represents SNSD.

-JiunnChin-




Wad should I say?

I’m really having a problem trusting someone….

Somehow it’s like a dilemma

I was once seriously betrayed by my friends about ‘Which Trip To Go’ xD

Immature, huh? LOL!


I really fear that I will be betrayed again… 😦

Right now,

New FRIENDS!

Having new friends are good in a way that they are funny and loving..

(Sometimes they teach me nonsense too… xD)

But…

I feel like…

WHERE ARE MY OLD FRIENDS?’

Few days ago, I called one of my old friend and i really felt that we’re not that close anymore like last time…

I just felt awkward…

Last week,

There’s 2-3 friends of mine… like ‘don’t wanna friend u anymore’ that type of pattern…

Damn LANSI! (No offense) 🙂

But.. Things kinda change…

They’re not that ‘lansi anymore?

I can still remember that day so clearly..

HOW HORRIFYING!

You can just see how much she and he(s) changed!

Luckily, PeiLin and WonSwen is perfectly NORMAL!! 😀

Phew~

I still kinda hate that she and he(s)..

I’m also trying my best to forgive..

But you know la.. I very jaga muka one.. So I’ll always act cool in front of them.. Teehee! 🙂

P.S.

Please DO NOT COMMENT ANY UNNECESSARY THINGS. Appreciate it! Thx.

JiunnChin♥


SUPER JUNIOR!

Oh my…They are seriously like a magnet!

Like… Super MAGNET!

SO ATTRACTIVE!

Their songs are mostly rock type

(Don’t Don, Sorry Sorry and Bonamana…)

Then now.. They came up with a new song..

Kinda ballad type i guess.. : )

NO OTHER

(KyuHyun. RyeoWook. SungMin. SiWon. DongHae. EunHyuk. ShinDong. YeSung. HeeChul. LeeTuek.)

It’s super cute!

Here’s the link..

http://www.youtube.com/watch?v=GgGkbsl7Rtk&feature=related

BTW.

Spot KYUHYUN!!  ; )


ENJOY!  =)

-JiunnChin-


Exams drive us crazy! ~

I’m seriously speechless…

Somehow i wished that school will never reopen… 😦

EXAM MARKS!~

All of us went crazy knowing the marks…

Choo is the craziest!

He went crazy till he even waved to  S****n…

Seriously?! LOL!

Nga seemed to be very quiet..!

Pei Lin and Ke Xin is still normal

Thank God! xD

I’m still the same though..

Always..

HAPPY! 🙂


K la… Gotta go to skul now…

TaTa! =)

-JiunnChin-


A brand new thing for holiday! =)

GUESS WAD?!

Instead of sitting there..

DAY Dr3aMing everyday..

I’ve found something new to do!

Criminal Minds, Hello Baby…

Urgh…

Bored!!

Stairway To Heaven!

This show is really GOOD!

Even the first episode is so

Sad =(

Sweet too! =)

I love the part where they wear the couple necklace for each other in the air port!

Owhh… How SWEET!~ =)

The necklace that i mentioned.


Nice rite??

I want my boyfriend to get me one of this in the future! Muahahaha… *Evil smile*

Anyway, isn’t she pretty?

Gotta admit!

She’s…

Super Pretty!

That’s all…

TaTa.=)


-JiunnChin-